Jest to pytanie nie tyle trudne, co nieprecyzyjne. Platforma Salesforce daje nam ogromną swobodę i ogromną elastyczność w tworzeniu środowiska pracy. Co bezpośrednio przekłada się na cenę.
Podejście Heycloud opiera się na poznaniu potrzeb klienta.
Zaczynamy od konsultacji, które pozwalają nam odkryć potrzeby i oszacować koszty i czas wdrożenia w zależności od skali i ilości procesów biznesowych.
System może być gotowy do pracy już w ciągu kilku tygodni, ale zdarza się, że wymagania są na tyle skomplikowane, że może to trwać miesiącami.
Wszystko zależy od potrzeb. Salesforce oferuje szeroką gamę gotowych rozwiązań, które będą gotowe do pracy w krótkim czasie, ale jeśli potrzeby są bardziej skomplikowane, możemy je dowolnie konfigurować.
Łączenie Salesforce z innymi rozwiązaniami
Dużym plusem jest możliwość konfiguracji z zewnętrznymi systemami (np. ERP), połączenie platformy z marketingiem, korzystanie z wewnętrznego chatu, połączenie historii i automatyzacji wysyłki maili, a także połączenie z istniejącymi aplikacjami i kanałami kontaktu z klientem typu Whats Up i Messenger.
Proponujemy również obsługę posprzedażową klienta.
Obsługujemy zapytania i gwarantujemy szkolenie z obsługi procesu. Dostępne są również gotowe narzędzie Service Cloud umożliwia obsługę zapytań (ticketów), a także Service Lightning, który skupia się na obsłudze “w terenie”, czyli obsługę klienta poza biurem. Pracownicy w czasie rzeczywistym mogą raportować do systemu status pracy za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego z dostępem do internetu.
Koszt wdrożenia jest zależny od potrzeb i jest kwestią indywidualną.
Zapraszamy do kontaktu i rozmowy!