Wsparcie techniczne
Przejście do chmury to świetne rozwiązanie, ale jak każdy żywy system zmienia się i możliwe, że coś, co działało do tej pory będzie wymagało “rzucenia technicznym okiem”.
Wraz z rozwojem Twojej Firmy możliwe, że potrzeba jest skorygować dotychczasowy proces, dodać nowe pola, stworzyć nowe role, aby system odpowiadał temu, co dzieje się w rzeczywistości.
Uwolnij moc systemu
Kiedy możesz potrzebować wsparcia technicznego?
Dzięki dobremu systemowi CRM:
Masz wiele skonfigurowanych procesów i słyszałeś, że Salesforce będzie się wycofywał z procesów na rzecz FLOW-ów.
Chcesz skonfigurować nową funkcjonalność lub aplikację.
Rozwiązanie chmurowe ma kopie zapasowe, ale… może chcesz mieć je także u siebie?
Coś działa powoli i nie wiesz dlaczego?
Salesforce trzy razy w roku publikuje nową wersję – z reguły nic nie powinno się zepsuć, ale… być może spersonalizowane rozwiązanie, które działało do tej pory, przestanie?
Użytkownik o zbyt szerokich uprawnieniach “nabroił” albo może Twój Administrator utknął i nie wie jak wprowadzić jakąś funkcję?
i wiele innych (często niespodziewanych) sytuacji…
W czym pomoże Ci heyCloud?
Co otrzymujesz?
Wsparcie ekspertów, którzy są na bieżąco z najbardziej wydajnymi rozwiązaniami Salesforce.
Z nami wdrożysz SF szybciej, taniej i wykorzystasz jego pełny potencjał.
Wsparcie zespołu doświadczonych developerów Salesforce.
Poparcie wdrażanych rozwiązań przez najlepsze praktyki.
Wprowadzimy raporty z najważniejszymi KPI, które potrzebujesz monitorować.
Sprawne rozwiązywanie konfliktów wersji, obsługę błędów.
Dedykowanego Account/Project Managera (opcja).
Outsourcing wszelkich zadań związanych z Salesforce.