Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne

Przejście do chmury to świetne rozwiązanie, ale jak każdy żywy system zmienia się i możliwe, że coś, co działało do tej pory będzie wymagało “rzucenia technicznym okiem”.

Wraz z rozwojem Twojej Firmy możliwe, że potrzeba jest skorygować dotychczasowy proces, dodać nowe pola, stworzyć nowe role, aby system odpowiadał temu, co dzieje się w rzeczywistości.

Decentralized Network

Uwolnij moc systemu

Kiedy możesz potrzebować wsparcia technicznego?

Dzięki dobremu systemowi CRM:

Masz wiele skonfigurowanych procesów i słyszałeś, że Salesforce będzie się wycofywał z procesów na rzecz FLOW-ów.

Chcesz skonfigurować nową funkcjonalność lub aplikację.

Rozwiązanie chmurowe ma kopie zapasowe, ale… może chcesz mieć je także u siebie?

Coś działa powoli i nie wiesz dlaczego?

Salesforce trzy razy w roku publikuje nową wersję – z reguły nic nie powinno się zepsuć, ale… być może spersonalizowane rozwiązanie, które działało do tej pory, przestanie?

Użytkownik o zbyt szerokich uprawnieniach “nabroił” albo może Twój Administrator utknął i nie wie jak wprowadzić jakąś funkcję

i wiele innych (często niespodziewanych) sytuacji…

W czym pomoże Ci heyCloud?

Co otrzymujesz?

Wsparcie ekspertów, którzy są na bieżąco z najbardziej wydajnymi rozwiązaniami Salesforce.
Z nami wdrożysz SF szybciej, taniej i wykorzystasz jego pełny potencjał.

Wsparcie zespołu doświadczonych developerów Salesforce.

Poparcie wdrażanych rozwiązań przez najlepsze praktyki.

Wprowadzimy raporty z najważniejszymi KPI, które potrzebujesz monitorować.

Sprawne rozwiązywanie konfliktów wersji, obsługę błędów.

Dedykowanego Account/Project Managera (opcja).

Outsourcing wszelkich zadań związanych z Salesforce.

A może masz już Salesforce, ale potrzebujesz modyfikacji?

Pomagamy firmom w obsłudze klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży od 2020 roku. Naszym celem jest poprawa zysków i jakości usług firm dzięki wykorzystaniu Salesforce.

Kontakt

HeyCloud Sp. z o.o.

al. Kościuszki 101, 90-441 Łódź